РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО МОДУЛЯ ПЕРЕВІРКИ КОРЕКТНОСТІ ВИКОНАННЯ СТУДЕНТСЬКИХ РОБІТ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2025-349-29Ключові слова:
студентські роботи, оцінювання, автоматизована перевірка, допомога викладачамАнотація
У роботі представлено розробку програмного модуля перевірки коректності виконання студентських робіт. Метою розробки є розширення функціональних можливостей програмного модуля за рахунок застосування нових програмних інструментів. Програмний модуль є сучасним WEB-застосунком і складається з клієнтської та серверної частин. Архітектура розробки основана на принципі CQS, який дозволяє ефективно організувати бізнес-логіку. Серверна частина створена на базі C# та ASP.NET, це забезпечує стабільність, продуктивність та можливість масштабування. Клієнтська частина розроблена за допомогою TypeScript та React, що гарантує гнучкість, інтерактивність та зручний інтерфейс. Для роботи з базою даних використовувалася SQL, це забезпечує ефективне управління збереженими даними. Як середовище виконання розробки обрано WEB-браузери, що дозволяє використовувати програмний модуль без необхідності встановлення додаткового програмного забезпечення. Для кращого розуміння внутрішньої логіки програмного модуля розроблено UML-діаграми класів для серверної та клієнтської частини модуля. Для перевірки коректності виконання студентських робіт програмний модуль використовує нейромережу OpenAI Davinci, яка забезпечує високу точність і глибину аналізу. Програмний модуль успішно пройшов тестування та має розширений функціонал на 4 можливості: локалізація усіх мов світу дозволяє перевіряти роботи незалежно від мови їх написання; підтримка будь-якого формату файлів робіт студентів забезпечує універсальність використання; глибокий аналіз коректності виконання роботи студента сприяє більш точному оцінюванню результатів; гнучке налаштування параметрів програмного модуля дає можливість адаптувати процес перевірки відповідно до вимог викладачів. Розробка є ефективним інструментом для автоматизації перевірки студентських робіт, що значно спрощує процес оцінювання, забезпечує об’єктивність та зменшує витрати часу викладачів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 ЛЮДМИЛА КРИЛИК, АНАТОЛІЙ АЛГАШ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.