ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ ДАНИХ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ЦІЛЬОВИХ ГРУП КОРИСТУВАЧІВ НА РИНКУ НЕРУХОМОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-319-1-300-307Ключові слова:
k-means, різнотипні дані, кластеризація даних, машинне навчання, ринок нерухомості, навчання без наглядуАнотація
У цій статті проведено неконтрольовану кластеризацію різнотипних даних щодо записів клієнтів із бази даних компанії з нерухомості. Сегментація клієнтів у групи — це практика розподілу клієнтів на певні групи, які відображають схожість між клієнтами в кожному кластері. Однією із задач поділу клієнтів на сегментовані групи є збільшення значущості кожного клієнта для бізнесу. У результаті поділу кожній групі можна буде запропонувати конкретні пропозиції, а також швидше знайти індивідуальний підхід для кожної одиниці певної групи. Це також дозволить допомогти бізнесу задовольнити потреби різних клієнтів та швидше скерувати їх у потрібному напрямку. Ключовим кроком є підготовка датасету для майбутньої кластеризації. Для роботи було взято зріз бази даних із 2000 користувачів, які зацікавлені ринком нерухомості. Після проведення аналізу даних, реалізовано підготовку та нормалізацію даних. Зменшено розмірність даних із допомогою методу PCA. Проведено кластеризацію даних і на їх основі створено та описано цільові групи користувачів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 ОЛЕКСАНДР ТКАЧИК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.