ВИКОРИСТАННЯ ОНТОЛОГІЇ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ СИСТЕМІ ДЛЯ ДОПОМОГИ У ФОРМУВАННІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-319-1-94-102

Ключові слова:

індивідуальна освітня траєкторія, інформаційна система, онтологія, відстань левенштейна

Анотація

У цій роботі розглядається проблема формування індивідуальної освітньої траєкторії в Україні. Досліджуються варіанти та засоби вирішення проблеми та розглядається власне рішення з використанням інформаційних технологій та онтології.

Завантаження

Опубліковано

27.04.2023

Як цитувати

ДУБАС, Ю., & КУНАНЕЦЬ, Н. (2023). ВИКОРИСТАННЯ ОНТОЛОГІЇ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ СИСТЕМІ ДЛЯ ДОПОМОГИ У ФОРМУВАННІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ СТУДЕНТІВ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 319(2), 94-102. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-319-1-94-102