ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТІ: МОЖЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ

Автор(и)

  • БОГДАН РИМАР Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу Автор https://orcid.org/0009-0006-8697-7892
  • ЛІДІЯ ГОБИР Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу Автор https://orcid.org/0009-0007-3176-2314
  • ТЕТЯНА ВАВРИК Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу Автор https://orcid.org/0000-0002-0612-0084

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2025-349-55

Ключові слова:

Штучний інтелект, освіта, адаптивне навчання, технології, конфіденційність, інновації

Анотація

Стаття висвітлює значний вплив штучного інтелекту (ШІ) на трансформацію освітнього процесу в умовах сучасного світу. Автори проводить глибокий аналіз основних напрямів використання технологій ШІ у сфері освіти, серед яких виділяються адаптивні освітні платформи, автоматизоване оцінювання знань студентів та сприяння інклюзії для учасників навчального процесу з різними фізичними, когнітивними або соціальними потребами. У дослідженні розглядаються приклади практичного застосування таких рішень, зокрема створення індивідуальних траєкторій навчання, які враховують здібності, інтереси та прогрес кожного студента, і автоматизованих систем оцінювання, що забезпечують оперативний та об’єктивний зворотний зв’язок.

Особливістю цього дослідження є міждисциплінарний підхід, що дозволяє поєднувати технологічний, педагогічний та соціальний аспекти у вивченні впливу ШІ на освіту. У статті запропоновано рекомендації щодо збалансованого впровадження ШІ у навчальний процес.

Завантаження

Опубліковано

27.03.2025

Як цитувати