ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТІ: МОЖЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2025-349-55Ключові слова:
Штучний інтелект, освіта, адаптивне навчання, технології, конфіденційність, інноваціїАнотація
Стаття висвітлює значний вплив штучного інтелекту (ШІ) на трансформацію освітнього процесу в умовах сучасного світу. Автори проводить глибокий аналіз основних напрямів використання технологій ШІ у сфері освіти, серед яких виділяються адаптивні освітні платформи, автоматизоване оцінювання знань студентів та сприяння інклюзії для учасників навчального процесу з різними фізичними, когнітивними або соціальними потребами. У дослідженні розглядаються приклади практичного застосування таких рішень, зокрема створення індивідуальних траєкторій навчання, які враховують здібності, інтереси та прогрес кожного студента, і автоматизованих систем оцінювання, що забезпечують оперативний та об’єктивний зворотний зв’язок.
Особливістю цього дослідження є міждисциплінарний підхід, що дозволяє поєднувати технологічний, педагогічний та соціальний аспекти у вивченні впливу ШІ на освіту. У статті запропоновано рекомендації щодо збалансованого впровадження ШІ у навчальний процес.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 БОГДАН РИМАР, ЛІДІЯ ГОБИР, ТЕТЯНА ВАВРИК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.