ДОСЛІДЖЕННЯ МЕЖ MCTS У PAC-MAN: РОЗМІР ЛАБІРИНТУ, СИМУЛЯЦІЇ ТА ПРОДУКТИВНІСТЬ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-341-5-52

Ключові слова:

мктс, пакман, складність лабіринту, прийняття рішень, ші агенти, моделювання

Анотація

Ця стаття досліджує продуктивність та обмеження алгоритму пошуку дерева Монте-Карло (MCTS) у грі Pac-Man, особливо звертаючи увагу на вплив складності лабіринту та кількості симуляцій на процес ухвалення рішень. Основною метою роботи є оцінка ефективності MCTS в умовах різних за розміром та конфігурацією лабіринтів, з аналізом компромісів між обчислювальною вартістю та результативністю агента. Дослідження показали, що MCTS добре працює в малих та оптимізованих лабіринтах, але його продуктивність значно знижується у великих і неструктурованих середовищах. Пропонується покращити алгоритм шляхом застосування адаптивних симуляцій та комбінування MCTS з іншими методами штучного інтелекту.

Завантаження

Опубліковано

31.10.2024

Як цитувати

НОВІКОВ, А., & ЯНОВСЬКИЙ, В. (2024). ДОСЛІДЖЕННЯ МЕЖ MCTS У PAC-MAN: РОЗМІР ЛАБІРИНТУ, СИМУЛЯЦІЇ ТА ПРОДУКТИВНІСТЬ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 341(5), 351-359. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-341-5-52