СЕНТИМЕНТ АНАЛІЗ ВІДГУКІВ ПРО ПРОДУКТИ ЗА ДОПОМОГОЮ МОДЕЛЕЙ ГЛИБОКОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-323-4-347-351Ключові слова:
сентимент аналіз, відгуки про продукти, NLP, BERT, GPT-3Анотація
У роботі наведено результати досліджень щодо використання підходів глибокого навчання для задачі сентимент аналізу відгуків про продукти з комерційних платформ. Було проведено аналіз існуючих підходів для цього завдання. Побудовано моделі на основі BERT та GPT-3, проаналізовано їх доцільність для практичного використання, виділено переваги та недоліки різних типів моделей.
Завантаження
Опубліковано
31.08.2023
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ЯРОШЕНКО, О. (2023). СЕНТИМЕНТ АНАЛІЗ ВІДГУКІВ ПРО ПРОДУКТИ ЗА ДОПОМОГОЮ МОДЕЛЕЙ ГЛИБОКОГО НАВЧАННЯ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 323(4), 347-351. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-323-4-347-351