СЕНТИМЕНТ АНАЛІЗ ВІДГУКІВ ПРО ПРОДУКТИ ЗА ДОПОМОГОЮ МОДЕЛЕЙ ГЛИБОКОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • ОЛЕКСАНДР ЯРОШЕНКО Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" Автор https://orcid.org/0000-0003-1871-3810

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-323-4-347-351

Ключові слова:

сентимент аналіз, відгуки про продукти, NLP, BERT, GPT-3

Анотація

У роботі наведено результати досліджень щодо використання підходів глибокого навчання для задачі сентимент аналізу відгуків про продукти з комерційних платформ. Було проведено аналіз існуючих підходів для цього завдання. Побудовано моделі на основі BERT та GPT-3, проаналізовано їх доцільність для практичного використання, виділено переваги та недоліки різних типів моделей.

Завантаження

Опубліковано

31.08.2023

Як цитувати

ЯРОШЕНКО, О. (2023). СЕНТИМЕНТ АНАЛІЗ ВІДГУКІВ ПРО ПРОДУКТИ ЗА ДОПОМОГОЮ МОДЕЛЕЙ ГЛИБОКОГО НАВЧАННЯ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 323(4), 347-351. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-323-4-347-351