ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ БРЕНДУ ОДЯГУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-323-4-159-159

Ключові слова:

інтелектуальна інформаційна система, електронна комерція, бренд одягу, клієнти, чат-бот, адміністратор, програмний продукт, товар, контент

Анотація

Актуальність. Актуальність дослідження полягає в реалізації клієнтської частини з допомогою чат-боту, що робить інтерфейс простим для клієнта і допомагає адміністратору отримати детальну статистику дій клієнтів для подальшої аналітики. Інтелектуальна інформаційна сиcтема електронної комерції бренду одягу використовує базу даних і фільтрує інформацію, яка відповідає запиту користувача.

Метою даної роботи є аналіз етапів розроблення програмного продукту, який допомогає клієнту підібрати товар та здійснити замовлення одягу. Також таку систему можна було б застосовувати як універсальний продукт для будь-яких видів електронної комерції одягу.

Завданням роботи є розроблення програмного продукту, в якому реалізовано алгоритм, що дозволятиме підбирати товари та додавати їх в кошик для замовлення. Програмний продукт складається з чат-бота та веб-застосунку. Чат-бот призначений для клієнтів і сприяє перегляду наявних товарів, обиранню потрібної кількості товарів і додаванню цих товарів в кошик, також надає можливість переглянути список всіх товарів, що є в кошику. Веб-застосунок призначений для адміністратора, і дозволяє  редагувати контент, відслідковувати діяльність клієнтів та переглядати кошик клієнтів [1].

Методи дослідження: методи системного аналізу, методи причинно-наслідкового аналізу, методи прямого структурного аналізу, метод аналітичної ієрархії.

Об’єкт дослідження – процес підбору та замовлення товарів з боку клієнта та створення категорій, товарів та перегляд кошиків клієнтів, редагування контенту з боку адміністратора.

Предметом дослідження є моделі, методи і засоби розроблення інтелектуальної інформаційної системи електронної комерції бренду одягу.

Завантаження

Опубліковано

31.08.2023

Як цитувати

КОНДРА, А., & КУНАНЕЦЬ, Н. (2023). ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ БРЕНДУ ОДЯГУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 323(4), 159-167. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-323-4-159-159