ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ БРЕНДУ ОДЯГУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-323-4-159-159Ключові слова:
інтелектуальна інформаційна система, електронна комерція, бренд одягу, клієнти, чат-бот, адміністратор, програмний продукт, товар, контентАнотація
Актуальність. Актуальність дослідження полягає в реалізації клієнтської частини з допомогою чат-боту, що робить інтерфейс простим для клієнта і допомагає адміністратору отримати детальну статистику дій клієнтів для подальшої аналітики. Інтелектуальна інформаційна сиcтема електронної комерції бренду одягу використовує базу даних і фільтрує інформацію, яка відповідає запиту користувача.
Метою даної роботи є аналіз етапів розроблення програмного продукту, який допомогає клієнту підібрати товар та здійснити замовлення одягу. Також таку систему можна було б застосовувати як універсальний продукт для будь-яких видів електронної комерції одягу.
Завданням роботи є розроблення програмного продукту, в якому реалізовано алгоритм, що дозволятиме підбирати товари та додавати їх в кошик для замовлення. Програмний продукт складається з чат-бота та веб-застосунку. Чат-бот призначений для клієнтів і сприяє перегляду наявних товарів, обиранню потрібної кількості товарів і додаванню цих товарів в кошик, також надає можливість переглянути список всіх товарів, що є в кошику. Веб-застосунок призначений для адміністратора, і дозволяє редагувати контент, відслідковувати діяльність клієнтів та переглядати кошик клієнтів [1].
Методи дослідження: методи системного аналізу, методи причинно-наслідкового аналізу, методи прямого структурного аналізу, метод аналітичної ієрархії.
Об’єкт дослідження – процес підбору та замовлення товарів з боку клієнта та створення категорій, товарів та перегляд кошиків клієнтів, редагування контенту з боку адміністратора.
Предметом дослідження є моделі, методи і засоби розроблення інтелектуальної інформаційної системи електронної комерції бренду одягу.