ПРОГНОЗУВАННЯ ПОВЕДІНКИ ОБ’ЄКТІВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-341-5-46Ключові слова:
економіко-математична модель, прогнозування, соціальна мережа, нейронна мережаАнотація
У статті запропоновано підхід до прогнозування популярності контенту в соціальних мережах під впливом зовнішніх факторів на основі рекурентній нейронній мережі. Розроблена модель дозволяє здійснювати прогнозування динаміки репостів у соціальних мережах, що може бути використано для оцінки зростання або падіння популярності контенту.
Завантаження
Опубліковано
31.10.2024
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ІВЧЕНКО, І., ГАЙДАЄНКО, О., КНИРІК, Н., МОРОЗОВА, Г., & ГРИБЕНЮК, Д. (2024). ПРОГНОЗУВАННЯ ПОВЕДІНКИ ОБ’ЄКТІВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 341(5), 317-321. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-341-5-46