ПРИКЛАДНА ЛІНГВІСТИКА АБСТРАКЦІЇ У ВИКЛАДАННІ МЕХАНІКИ ТЕКСТИЛЬНИХ ВИРОБНИЦТВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-331-26

Ключові слова:

абстракція, освіта, прикладна, опис, динаміка, текстиль, лінгвістика, машини

Анотація

Метою цієї статті є посилення нормативного та абстрактного підходу в тестах описової механіки онтології філософії, що викладають описову механіку текстильної промисловості на обробних підприємствах, що належать державним університетам, ініційовано прикладною лінгвістикою. Текстильна промисловість привела світ і веде рух до глобального виробництва; у викладанні описової механіки текстилю в Єгипті спостерігався шквал філософської онтологічної абстракції.

Методологія вирішення проблем, визначених у філософській онтологічній абстракції у викладанні описової механіки текстилю, ці тести вимагали розробки нової освіти з описової механіки, перефразування детального опису навчальної програми для викладання механіки текстилю, позбавлення від будь-якого зайвого змісту та викладання легко тому інструменти оцінювання та використання системного мислення та діалогу з громадою, промисловістю та регуляторами.

Результати: абстрактний метод навчання цих тестів дозволив розробити нові інструменти оцінювання навчання описової механіки, використовувати системне мислення та діалог із суспільством, промисловістю та регуляторними органами. Дослідження корисного використання цих інструментів представлено як приклад того, як підхід філософської абстракції до викладання метадинаміки в текстильній промисловості може підвищити продуктивність та виробництво в результаті спільної поведінки зацікавлених сторін.

Висновки: Завдяки цьому дослідженню, яке потребує прикладної лінгвістики в цей період часу, зі збільшенням нормативного контролю та початком абстрактного підходу в онтологічній філософії та описовій механіці, розроблені тести для викладання описової механіки для текстильної промисловості на переробних підприємствах, що належать державі університети.

Рекомендації: необхідно узагальнити та розширити переформулювання навчальних програм та методик навчання за даним дослідженням.

Завантаження

Опубліковано

29.02.2024

Як цитувати