ДИЗАЙН-ПРОЄКТУВАННЯ КОРПОРАТИВНОГО ОДЯГУ: ЕСТЕТИЧНИЙ ТА ЕРГОНОМІЧНИЙ АСПЕКТИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-333-2-55Ключові слова:
дизайн-проєктування, фірмовий стиль, корпоративний одяг, бренд бук, інноваційні технології друкуАнотація
Дослідження присвячено вирішенню науково-технічного завдання удосконалення дизайн-проєктування ергономічного корпоративного одягу, як складової фірмового стилю Хмельницького національного університету. Підтверджено, що фірмовий стиль виконує основні функції: диференційну, ідентифікуючу та іміджеву. Запропоновано послідовність розробки корпоративного одягу для працівників та здобувачів вищої освіти ХНУ шляхом гармонізації форми та встановленням єдності ергономіко-естетичних властивостей. На основі вихідних вимог стандартів візуальної ідентифікації ХНУ, а також функціональних вимог для швейних виробів даного стилю, розроблено ескізи і виготовлено зразки чоловічого і жіночого корпоративного одягу.