АРХІТЕКТУРА СИСТЕМИ АВТОНОМНОГО КЕРУВАННЯ ДЛЯ FPV-ДРОНІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-337-3-33

Ключові слова:

дрон, квадрокоптер, безпілотний літальний апарат, БПЛА, роботизовані системи , автономне управління, польотний контролер, Raspberry Pi, MAVLink, Robot Operating System

Анотація

Автономне керування дроном пропонує практичне рішення проблем, присутніх при ручному управлінні дроном оператором. Існують обмеження, які виключають можливість наявності оператора, а деякі рішення мають значно нижчу ефективність за відсутності автономного алгоритму. Велика дистанція, радіоперешкоди або великі обсяги даних, що треба аналізувати, не такі критичні, якщо у дрона є можливість приймати рішення автономно без оператора. Через особливості базового аматорського FPV-дрона його польотний контролер не має достатніх обчислювальних спроможностей для виконання складних алгоритмів таких як визначення та відстеження об’єктів, розрахунку правильної траєкторії тощо. У таких випадках необхідне використання допоміжного комп’ютера. Дана робота досліджує важливі нюанси та специфіку інтеграції допоміжних комп’ютерів із польотними контролерами, а також описує апаратну та програмну частини реалізації автономного управління дроном.

Біографії авторів

  • ВАЛЕРІЙ ПОСВІСТАК, Android розробник, Digis

    Аспірант Київського національного університету технологій та дизайну, спеціальність "Комп'ютерні науки" (122)
    Більше 7 років досвіду розробки програмного забезпечення для ОС Android.
    Інтереси: автоматизація та оптимізація процесів з допомогою скриптів, мобільні системи, обробка зображень, штучний інтелект, роботизовані системи.

  • ДМИТРО МІРОШНІЧЕНКО, Київський національний університет технологій та дизайну

    Аспірант Київського національного університету технологій та дизайну, спеціальність "Комп'ютерні науки" (122)

Завантаження

Опубліковано

30.05.2024

Як цитувати

ПОСВІСТАК, В., & МІРОШНІЧЕНКО, Д. (2024). АРХІТЕКТУРА СИСТЕМИ АВТОНОМНОГО КЕРУВАННЯ ДЛЯ FPV-ДРОНІВ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 337(3(2), 223-230. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-337-3-33