ПРОГНОЗУВАННЯ ПОВЕДІНКИ ОБ’ЄКТІВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

Автор(и)

  • ІРИНА ІВЧЕНКО Національний університет "Одеська політехніка" Автор https://orcid.org/0000-0002-1977-0342
  • ОКСАНА ГАЙДАЄНКО Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Автор https://orcid.org/0000-0002-6614-5443
  • НАТАЛЯ КНИРІК Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Автор https://orcid.org/0000-0002-9137-7625
  • ГАННА МОРОЗОВА Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Автор https://orcid.org/0009-0005-9149-7378
  • ДМИТРО ГРИБЕНЮК Одеса, Україна, engineering manager Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-341-5-46

Ключові слова:

економіко-математична модель, прогнозування, соціальна мережа, нейронна мережа

Анотація

У статті запропоновано підхід до прогнозування популярності контенту в соціальних мережах під впливом зовнішніх факторів на основі рекурентній нейронній мережі. Розроблена модель дозволяє здійснювати прогнозування динаміки репостів у соціальних мережах, що може бути використано для оцінки зростання або падіння популярності контенту.

 

Завантаження

Опубліковано

31.10.2024

Як цитувати

ІВЧЕНКО, І., ГАЙДАЄНКО, О., КНИРІК, Н., МОРОЗОВА, Г., & ГРИБЕНЮК, Д. (2024). ПРОГНОЗУВАННЯ ПОВЕДІНКИ ОБ’ЄКТІВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 341(5), 317-321. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-341-5-46