ВИБІР МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ ВЗАЄМОДІЇ ЕЛЕМЕНТІВ МАШИН ТА МЕХАНІЗМІВ З ГРАНУЛЬОВАНИМ ТЕХНОЛОГІЧНИМ СЕРЕДОВИЩЕМ
DOI:
https://doi.org/10.31891/Ключові слова:
гранульоване середовище, математична модель, внутрішнє тертяАнотація
Аналізуються існуючі моделі для оцінки ефективності їх використання для математичного моделювання взаємодії елементів транспортуючих машин та механізмів з гранульованим технологічним середовищем: моделі логіко-математичного класу; моделі граничного стану; інтегрального типу; моделі, що використовують фізичні співвідношення нелінійної теорії пружності і теорії пластичності.
Найбільш перспективними для моделювання взаємодії елементів транспортуючої машини з гранульованим технологічним середовищем є моделі, що базуються на фізичних співвідношеннях деформаційного типу. Вони відображають вплив внутрішнього тертя на закони деформування та руйнування матеріалів. Для можливості використання цих моделей необхідно: чітко описати особливості деформування та руйнування дискретних матеріалів; сформулювати математичну модель, що відображає ці особливості; обґрунтувати та розробити алгоритми і обчислювальні процедури, що дозволяють одержати розв’язання поставленого завдання. Крім того, моделювання конкретних задач вимагає розробки методик та лабораторного устаткування для визначення величини розрахункових параметрів моделі.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 ЮРІЙ ДОРОФЄЄВ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.