МЕТОД АЛГЕБРО-ЛОГІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ ГАЛУЗЕЙ ДЛЯ СИСТЕМ ВИДОБУВАННЯ ЗНАНЬ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2025-349-59Ключові слова:
адаптивне навчання, алгебра скінченних предикатів, граф знань, онтологічні моделі, дистанційне навчання, персоналізація навчального процесуАнотація
Розглянуто метод алгебро-логічного моделювання для побудови адаптивних систем дистанційного навчання. Запропоновано підхід, що базується на графах знань, де кожна тема представлена у вигляді вузла, а зв’язки між ними визначають логічну послідовність навчання. Розроблено модель, яка автоматично адаптує навчальну траєкторію студента відповідно до його успішності, використовуючи предикатну логіку для аналізу зв’язків між темами. Реалізовано програмну систему у середовищі .NET (WPF) з інтерактивною візуалізацією графа знань, що забезпечує персоналізацію навчального процесу, автоматизоване тестування та аналіз прогресу студентів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 ІГОР ШУБІН, ІГОР СОТНИК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.