ВИЩА ОСВІТА В ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: МОЖЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-347-1-41Ключові слова:
штучний інтелект, вища освіта, персоналізація навчання, академічна доброчесність, генеративний ШІ, адаптивні навчальні системиАнотація
Досліджено вплив штучного інтелекту (ШІ) на систему вищої освіти, зокрема його можливості для персоналізації навчання, автоматизації адміністративних процесів та підтримки академічної доброчесності. Окремо розглядаються етичні аспекти використання ШІ, включаючи питання конфіденційності інформації. У дослідженні використовуються сучасні наукові праці, рекомендації міжнародних організацій: Європейської комісії та ЮНЕСКО, а також результати опитування здобувачів про застосування ШІ у навчанні. Наукова новизна статті полягає у комплексному аналізі позитивного впливу ШІ на освітній процес і нових викликів, що стоять перед закладами вищої освіти. Практичне значення дослідження полягає у створенні основ для розробки політик і рекомендацій з інтеграції ШІ в освітній процес з урахуванням його переваг і ризиків.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 ТЕТЯНА СІЧКО, ОКСАНА ЗЕЛІНСЬКА, ДАР’Я АФАНАСЬЄВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.