ВИЩА ОСВІТА В ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: МОЖЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ

Автор(и)

  • ТЕТЯНА СІЧКО Донецький національний університет імені Василя Стуса Автор https://orcid.org/0000-0003-1766-4981
  • ОКСАНА ЗЕЛІНСЬКА Донецький національний університет імені Василя Стуса Автор https://orcid.org/0000-0002-9069-1428
  • ДАР’Я АФАНАСЬЄВА Донецький національний університет імені Василя Стуса Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-347-1-41

Ключові слова:

штучний інтелект, вища освіта, персоналізація навчання, академічна доброчесність, генеративний ШІ, адаптивні навчальні системи

Анотація

Досліджено вплив штучного інтелекту (ШІ) на систему вищої освіти, зокрема його можливості для персоналізації навчання, автоматизації адміністративних процесів та підтримки академічної доброчесності. Окремо розглядаються етичні аспекти використання ШІ, включаючи питання конфіденційності інформації. У дослідженні використовуються сучасні наукові праці, рекомендації міжнародних організацій: Європейської комісії та ЮНЕСКО, а також результати опитування здобувачів про застосування ШІ у навчанні. Наукова новизна статті полягає у комплексному аналізі позитивного впливу ШІ на освітній процес і нових викликів, що стоять перед закладами вищої освіти. Практичне значення дослідження полягає у створенні основ для розробки політик і рекомендацій з інтеграції ШІ в освітній процес з урахуванням його переваг і ризиків.

Завантаження

Опубліковано

30.01.2025

Як цитувати

СІЧКО, Т., ЗЕЛІНСЬКА, О., & АФАНАСЬЄВА, Д. (2025). ВИЩА ОСВІТА В ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: МОЖЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 347(1), 314-319. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-347-1-41