ФОРМУВАННЯ КРАЙОВИХ УМОВ АНАЛІЗУ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ КУЗОВІВ МІСЬКИХ АВТОБУСІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-317-1-263-270Ключові слова:
автобус, каркас кузова, міцність, рівноміцність, жорсткість на кручення, напруження по Мізесу, деформації, переміщення, згин, кручення, напружено-деформований станАнотація
В роботі запропоновано методику формування крайових умов для аналізу каркасу кузова низькопідлогових автобусів типу Low-floor та Low-entry в умовах статичного навантаження з відповідними заходами оптимізації ферми щодо міцності та рівноміцності в умовах розрахункових режимів згину та кручення.
Завантаження
Опубліковано
23.02.2023
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Костянтин ГОЛЕНКО, Олег МАКОВКІН, Сергій ПОСОНСЬКИЙ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ГОЛЕНКО, К., МАКОВКІН, О., & ПОСОНСЬКИЙ, С. (2023). ФОРМУВАННЯ КРАЙОВИХ УМОВ АНАЛІЗУ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ КУЗОВІВ МІСЬКИХ АВТОБУСІВ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 317(1), 263-270. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-317-1-263-270