ВПРОВАДЖЕННЯ ВІЗУАЛЬНОГО СЛОВНИКА З ТЕКСТИЛЮ ТА МОДИ  У МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-321-3-320-328

Ключові слова:

мобільне навчання, мобільний додаток, візуальний словник, мобільна освіта

Анотація

У статті розкрито сутність мобільних додатків як одного із сучасних методів навчання у вищих навчальних закладах студентів спеціальності «Дизайн одягу». У статті описано впровадження існуючої форми книжкового словника в мобільний додаток як налаштованого візуального словника, що відповідає вимогам національних рекомендацій і заявленим у них результатам навчання. Дослідження спрямоване на формування понятійно-категоріального апарату мобільного додатку для текстильно-швейного виробництва, що міститься у «Візуальному словнику з текстилю та одягу», та вивчення його впливу на формування та вдосконалення професійних компетенцій як студентів, так і викладачів. У цьому дослідженні також йдеться про впровадження мобільного додатку в навчальний процес як методу мобільного навчання у вищих навчальних закладах. У статті обґрунтовано зміст понятійно-категоріального апарату мобільного додатку (словника) для студентів спеціальності «Дизайн одягу». Доведено ефективність його використання в освітньому просторі на основі соціальних опитувань викладачів та студентів різних рівнів навчання.

Завантаження

Опубліковано

29.06.2023

Як цитувати

ЗАХАРКЕВИЧ, О., КОШЕВКО, Ю., ЕЛЬНАШАР, Е., ШВЕЦЬ, Г., & СЕЛЕЗНЬОВА, А. (2023). ВПРОВАДЖЕННЯ ВІЗУАЛЬНОГО СЛОВНИКА З ТЕКСТИЛЮ ТА МОДИ  У МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 321(3), 320-328. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-321-3-320-328