ВПРОВАДЖЕННЯ ВІЗУАЛЬНОГО СЛОВНИКА З ТЕКСТИЛЮ ТА МОДИ У МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-321-3-320-328Ключові слова:
мобільне навчання, мобільний додаток, візуальний словник, мобільна освітаАнотація
У статті розкрито сутність мобільних додатків як одного із сучасних методів навчання у вищих навчальних закладах студентів спеціальності «Дизайн одягу». У статті описано впровадження існуючої форми книжкового словника в мобільний додаток як налаштованого візуального словника, що відповідає вимогам національних рекомендацій і заявленим у них результатам навчання. Дослідження спрямоване на формування понятійно-категоріального апарату мобільного додатку для текстильно-швейного виробництва, що міститься у «Візуальному словнику з текстилю та одягу», та вивчення його впливу на формування та вдосконалення професійних компетенцій як студентів, так і викладачів. У цьому дослідженні також йдеться про впровадження мобільного додатку в навчальний процес як методу мобільного навчання у вищих навчальних закладах. У статті обґрунтовано зміст понятійно-категоріального апарату мобільного додатку (словника) для студентів спеціальності «Дизайн одягу». Доведено ефективність його використання в освітньому просторі на основі соціальних опитувань викладачів та студентів різних рівнів навчання.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 ОКСАНА ЗАХАРКЕВИЧ, ЮЛІЯ КОШЕВКО, ЕЛЬСАЄД ЕЛЬНАШАР, ГАЛИНА ШВЕЦЬ, АННА СЕЛЕЗНЬОВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.