ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ РОЗРОБКИ ОПЕРАТОРІВ ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Автор(и)

  • Тетяна ЛЕБЕДЕНКО Одеський національний технологічний університет Автор
  • Світлана ПОПОВА Одеський національний технологічний університет Автор
  • Радіон НИКИФОРОВ Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського Автор
  • Юрій КОРЕНЕЦЬ Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського Автор https://orcid.org/0000-0002-5873-7908
  • Любов ШКВАРУН Національний університет біоресурсів і природокористування України Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-323-4-385-388

Ключові слова:

готельне господарство, послуга, операторна схема, функціональне моделювання

Анотація

Питання забезпечення належної якості продукції і послуг були актуальні у всі часи, проте особливу гостроту вони набули в період становлення й активного розвитку ринкових відносин в економіці. Раніше споживач бажав якості, а зараз він її вимагає, оскільки насиченість ринку продукції і послуг сприяє їх вільному вибору.
Головним атрибутом ринку готельно-ресторанного бізнесу є конкуренція, яка постійно посилюється у звязку з виходом на український ринок світових готельних мереж. Конкуренція для готелів є значною спонукальною силою для втілення у свою діяльність інновацій і випуску конкурентоспроможної продукції. 
У цьому процесі якість є важливим інструментом у боротьбі за ринки збуту. Саме якість забезпечує конкурентоспроможність товару.

Завантаження

Опубліковано

31.08.2023

Як цитувати

ЛЕБЕДЕНКО, Т., ПОПОВА, С., НИКИФОРОВ, Р., КОРЕНЕЦЬ, Ю., & ШКВАРУН, Л. (2023). ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ РОЗРОБКИ ОПЕРАТОРІВ ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 323(4), 385-388. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-323-4-385-388