СУЧАСНІ АСПЕКТИ АВТОМАТИЗОВАНОГО СТВОРЕННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ОБ’ЄКТІВ У ЗАДАЧАХ ГЕЙМІФІКАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-323-4-242-250Ключові слова:
візуальні об’єкти, гейміфікація, автоматизоване створення, програмування, модульний дизайнАнотація
У праці досліджуються різні завдання гейміфікації в контексті створення та використання віртуальних об’єктів. Крім того, наводиться огляд сучасних методичних аспектів автоматизованого створення візуальних об’єктів у задачах гейміфікації та детально аналізується їх використання. Зокрема, представлено декілька аналогів автоматизованого створення віртуальних об’єктів та зроблено оцінку методології автоматизованої побудови візуальних об’єктів у задачах гейміфікації.
Крім того, в статті розглядаються аналоги автоматизованих технік побудови віртуальних об’єктів та висвітлено їх сильні та слабкі сторони. Також у роботі зібрано відгуки користувачів про «засади гейміфікації» задля визначення загального рівня задоволеності користувачів щодо даного підходу як інструменту навчання та на основі дослідженого матеріалу зроблено висновок щодо ефективності гейміфікації як педагогічного засобу. Пропонуються варіанти впровадження її з детальним урахуванням дизайну візуальних об’єктів та відгуків користувачів. Розроблена у статті методологія може бути корисною для дизайнерів і розробників, що створюють ефективні (захоплюючі) ігрові підходи в ІТ.