МОДЕЛЮВАННЯ ТА ВИПРОБУВАННЯ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-323-4-112-117

Ключові слова:

синхронний двигун, керування, енкодер, векторне керування

Анотація

Синхронні двигуни з постійними магнітами (СДПМ) відомі давно. В Україні цей тип двигунів
використовується недостатньо широко. Синхронні двигуни потребують менше енергії для забезпечення 
достатньої продуктивності, ніж добре відомі асинхронні двигуни. Показано, якого обладнання потребують 
синхронні двигуни для забезпечення плавного пуску, руху та зупинки ротора. 
Наразі відомі три схеми керування двигунами: вольт-частотне (VF), бездатчикове векторне керування (SVC) та векторне керування (VC). Але тільки керування енкодером при VC-керуванні забезпечує адекватний запуск 
синхронного двигуна. PMSM дозволяють архівувати постійне збільшення швидкості, швидку реакцію на 
навантаження ротора. Вихідний крутний момент PMSM автоматично регулюється напругою і струмом живлення при стабільних обертах. 
У статті наведено результати порівняння існуючого двигуна PMSM з енкодером з використанням 
драйвера векторного керування та віртуальної моделі PMSM зі змінним навантаженням. 

Завантаження

Опубліковано

31.08.2023

Як цитувати

ГОРЯЩЕНКО, К., СТЕЦЮК, В., ГОРЯЩЕНКО, С., & ЛИСИЙ, А. (2023). МОДЕЛЮВАННЯ ТА ВИПРОБУВАННЯ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 323(4), 112-117. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-323-4-112-117