ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКУРСИВНОГО ПРОЦЕСУ РОЗПОДІЛУ НАБОРУ ДАНИХ З ВИКОРИСТАННЯМ АЛГОРИТМУ CART
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-323-4-25-35Ключові слова:
алгоритм, Classification and Regression Tree, Gini-індекс, Receiver Operating Characteristic, Area Under the CurveАнотація
В роботі наведено результати досліджень та порівняння результатів зарубіжних і вітчизняних праць, які показали високу ефективність моделі CART у прогнозуванні ефективності рекламних кампаній, що збігається з висновками інших дослідників. Наведене порівняння, що дозволяє підтвердити переваги і стабільність алгоритму у контексті оцінки рекламних кампаній. Наведено алгоритм збору, обробки та аналізу даних для застосування методу CART. Розглянуто процес ділення вузлів, який здійснюється до досягнення заданої кількості вузлів або до досягнення певного рівня глибини дерева. Наведена оціночна функція, що використовується для ділення вузлів та базується на Gini-індексі, який оцінює нечистоту у вузлі. Чим менше нечистота вузла, тим більше вважається його вагомим для подальшого ділення. Розроблено модель оцінки ефективності рекламних кампаній використовуючи алгоритм CART. Наводиться методика перевірки точності розробленої моделі. Порівнюються результати роботи моделі з реальними даними. Новизною дослідження є використання алгоритму CART для оцінки ефективності рекламних кампаній. Аналізується метод, який дозволяє швидко та точно аналізувати великі обсяги даних та визначати найважливіші чинники, які впливають на ефективність рекламних кампаній. Обґрунтовується практичне значення дослідження, яке полягає в тому, що розроблений алгоритм дозволяє раціонально використовувати бюджет на маркетингові заходи та оптимізувати рекламні кампанії з метою досягнення найкращих результатів.