УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ПОБУДОВИ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ТРАЄКТОРІЙ В ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ АДАПТИВНИХ ВЕБСИСТЕМАХ САМООСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2023-329-6-118-124Ключові слова:
штучний інтелект, інтелектуальні освітні вебсистеми, автоматизована побудова навчальних траєкторії, оптимізація функції пристосованостіАнотація
У статті описано удосконалений метод автоматизованої побудови, оптимізації та вибору кращої за певним критерієм адаптивної траєкторії навчання, який дає можливість підвищити якість процесу оволодіння знаннями в інтелектуальних адаптивних вебсистемах самоосвіти. Даний метод дозволяє будувати адаптивну траєкторію навчання в залежності від параметрів моделі студента, виявленого рівня знань ключових і проміжних понять та академічних вимог, а також компактніше розміщувати більш зв’язні навчальні блоки, сприяючи там самим кращому їх засвоєнню. Представлене дослідження сприяє подальшому розвитку методів автоматизованої побудови навчального матеріалу із наявних навчальних блоків (модулів).
Впровадження і використання результатів даного дослідження дозволяє підвищити якість автоматично організованого навчального процесу, раціональніше використовувати трудові і технічні ресурси вебсистем самоосвіти, а також може бути використаним при організації очного навчання.