КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ СИСТЕМ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/Ключові слова:
дистанційне навчання, система контролю знань, інтегральне числення, правила генерації завдань, алгоритм оцінки відповідейАнотація
Пропонується новий підхід до проектування систем контролю знань здобувачів освіти з дисципліни «Інтегральне числення». На відміну від більшості існуючих систем контролю знань, запропонована розробка не містить фіксованих баз завдань та відповідей. Умови формуються автоматично на основі визначених правил із використанням випадкових чисел. Згенерована задача (функція, інтеграл від якої необхідно обчислити) перевіряється на коректність, після чого пропонується користувачу. Відповідь на завдання очікується у вигляді аналітичної первісної функції з подальшим обчисленням визначеного інтеграла, що є однією з ключових відмінностей цієї системи.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 КИРИЛО ШАПОВАЛОВ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.