КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ СИСТЕМ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ

Автор(и)

  • КИРИЛО ШАПОВАЛОВ Український державний університет науки й технологій ННІ УДХТУ Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/

Ключові слова:

дистанційне навчання, система контролю знань, інтегральне числення, правила генерації завдань, алгоритм оцінки відповідей

Анотація

Пропонується новий підхід до проектування систем контролю знань здобувачів освіти з дисципліни «Інтегральне числення». На відміну від більшості існуючих систем контролю знань, запропонована розробка не містить фіксованих баз завдань та відповідей. Умови формуються автоматично на основі визначених правил із використанням випадкових чисел. Згенерована задача (функція, інтеграл від якої необхідно обчислити) перевіряється на коректність, після чого пропонується користувачу. Відповідь на завдання очікується у вигляді аналітичної первісної функції з подальшим обчисленням визначеного інтеграла, що є однією з ключових відмінностей цієї системи.

Завантаження

Опубліковано

19.12.2025

Як цитувати

ШАПОВАЛОВ, К. (2025). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ СИСТЕМ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 359(6.2), 375-379. https://doi.org/10.31891/