МОДЕЛЮВАННЯ РЕЖИМУ РЕКУПЕРАТИВНОГО ГАЛЬМУВАННЯ У СИСТЕМІ ТЯГОВОЇ ПІДСТАНЦІЇ

Автор(и)

  • Олександр Кухта ФОП Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-335-3-46

Ключові слова:

рекуперація, тягова система, гальмування, імітаційна модель

Анотація

У цій роботі надано докладний опис процесу розробки моделі рекуперації для трамваю Tatra T3. На основі цієї моделі було побудовано три імітаційні моделі системи тягового електропостачання, результати яких ретельно проаналізовано та представлені у вигляді графіків. Це дозволило зробити висновки щодо ефективності та перспектив використання енергії рекуперації в даній системі.

Зокрема, було проведено поглиблене дослідження рекуперативного гальмування в системі тягової підстанції, зосереджуючись на його потенціалі для економії енергії в міському електротранспорті. Розроблені імітаційні моделі які описує взаємодію між трамваями, що рухаються на різних ділянках маршруту, та тяговою підстанцією. Модель враховує динаміку руху трамваїв, режими гальмування та рекуперації, а також втрати енергії в системі.

Таким чином, результати дослідження підтверджують доцільність та ефективність впровадження систем рекуперації енергії у міському електротранспорті, що може суттєво знизити енергоспоживання та сприяти розвитку електротранспорту.

This paper provides a detailed description of developing a regeneration model for the Tatra T3 tram. Based on this model, three simulation models of the traction power supply system were built, the results of which were carefully analyzed and presented as graphs. This made it possible to conclude the efficiency and prospects for using recovery energy in this system.

In particular, an in-depth study of regenerative braking in the traction substation system was conducted, focusing on its potential for energy savings in urban electric transport. Simulation models have been developed to describe the interaction between trams moving on different route sections and the traction substation. The model considers the dynamics of tram movement, braking and recovery modes, and energy losses in the system.

Thus, the results of the study confirm the feasibility and effectiveness of implementing energy recovery systems in urban electric transport, which can significantly reduce energy consumption and promote the development of electric transport.


Завантаження

Опубліковано

30.05.2024

Як цитувати