ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ АВТОРСЬКОЇ 2D ГРИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІГРОВОГО РУШІЯ UNREAL ENGINE 5

Автор(и)

  • ЛЮДМИЛА КРИЛИК Вінницький національний технічний університет Автор https://orcid.org/0000-0001-6642-754X
  • МІЛЕНА ЄРМОЛАЄВА Вінницький національний технічний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2025-351-29

Ключові слова:

2D ігри, Unreal Engine 5, gamedev, інді-розробка

Анотація

У роботі подано особливості розробки авторської 2D гри з використанням Unreal Engine 5. Метою роботи є покращення ігрового процесу 2D гри за допомогою розширення функціональних можливостей ігрового рушія Unreal Engine 5. Unreal Engine 5 - це сучасний ігровий рушій для розробки ігор, який має інструменти для створення захоплюючих просторових світів, анімацій та ігрових механік. Цей рушій обмежений у розробці 2D ігор, але існують додаткові інструменти для полегшення та покращення роботи з розробкою. Вбудований плагін Paper2D та безкоштовний плагін PaperZD значно полегшили та прискорили розробку 2D гри, а саме, налаштування різнонаправлених анімацій, створення state machine, створення AnimationInstance, AnimationSource Blueprints. Крім того, Unreal Engine потребував певних налаштувань, які потрібні були не тільки для покращення якості графіки, а також для уникнення графічних артифактів та покращення роботи гри. Під час розробки було виявлено проблему з налаштуванням колізій для взаємодії та якорем персонажа. Як результат дослідження було знайдено рішення цієї проблеми та впроваджено у 2D гру. Враховуючи всі особливості роботи з 2D іграми, у ігровому рушії Unreal Engine 5 можна розробити гру з покращеним ігровим процесом, якісною графікою за менший період часу. Порівнюючи розроблену авторську 2D гру з іншим 2D проєктом, розробленим у Unreal Engine 5 без використання описаних технік та плагіну PaperZD, встановлено, що використання плагіну PaperZD та використання файлів з розширенням json значно прискорили та покращили розробку 2D гри. Змінення налаштувань проєкту та використання модифікованого PostProcessing Volume значно покращили графіку та продуктивність гри. Розроблена авторська 2D гра успішно пройшла тестування та має покращений ігровий процес, якісну графіку та належну продуктивність.

Завантаження

Опубліковано

06.06.2025

Як цитувати

КРИЛИК, Л., & ЄРМОЛАЄВА, М. (2025). ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ АВТОРСЬКОЇ 2D ГРИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІГРОВОГО РУШІЯ UNREAL ENGINE 5. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 351(3.1), 230-236. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2025-351-29