ПРЕПРОЦЕСИНГ ІЄРАРХІЧНИХ ДАНИХ З МЕДІА ПЛАТФОРМ НА БАЗІ СИСТЕМ НА ОСНОВІ ПРАВИЛ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2025-355-6Ключові слова:
препроцесинг даних, ієрархічні дані, система на основі правил, рекламна аналітикаАнотація
Стаття присвячена препроцесингу ієрархічних даних з рекламних медіа-платформ з використанням систем на основі правил. Розглядаються особливості структури даних на прикладі рекламних кампаній платформи Meta. Досліджено основні етапи препроцесингу: очищення, трансформація, фільтрація та інтеграція даних, які необхідні для забезпечення високої якості аналітики та прийняття маркетингових рішень. Запропоновано методологію та практичні підходи використання правил для автоматизованої та стандартизованої обробки великих масивів ієрархічних даних.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 ГЕОРГІЙ БРУСЕНЦОВ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.