ПРЕПРОЦЕСИНГ ІЄРАРХІЧНИХ ДАНИХ З МЕДІА ПЛАТФОРМ  НА БАЗІ СИСТЕМ НА ОСНОВІ ПРАВИЛ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2025-355-6

Ключові слова:

препроцесинг даних, ієрархічні дані, система на основі правил, рекламна аналітика

Анотація

Стаття присвячена препроцесингу ієрархічних даних з рекламних медіа-платформ з використанням систем на основі правил. Розглядаються особливості структури даних на прикладі рекламних кампаній платформи Meta. Досліджено основні етапи препроцесингу: очищення, трансформація, фільтрація та інтеграція даних, які необхідні для забезпечення високої якості аналітики та прийняття маркетингових рішень. Запропоновано методологію та практичні підходи використання правил для автоматизованої та стандартизованої обробки великих масивів ієрархічних даних.

Завантаження

Опубліковано

28.08.2025

Як цитувати

БРУСЕНЦОВ, Г. (2025). ПРЕПРОЦЕСИНГ ІЄРАРХІЧНИХ ДАНИХ З МЕДІА ПЛАТФОРМ  НА БАЗІ СИСТЕМ НА ОСНОВІ ПРАВИЛ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 355(4), 48-53. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2025-355-6