ІДЕНТИФІКАЦІЙНА ЕКСПЕРТИЗА ЗУБНИХ ПАСТ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-347-1-71Ключові слова:
косметичні товари, фальсифікація, ідентифікація, безпечність, маркування, органолептичні властивості, фізико-хімічні показникиАнотація
Сучасний вітчизняний ринок косметичних засобів характеризується великою кількістю фальсифікованої продукції, яка не відповідає вимогам якості та безпечності. Для встановлення фальсифікованих косметичних засобів (зубних паст) здійснювали їх ідентифікаційну експертизу.
В статті обґрунтована необхідність проведення систематичної ідентифікації екологічних зубних паст. Запропонований алгоритм проведення їх ідентифікації та критерії, засоби та методи її проведення. В якості критеріїв ідентифікації були використані критерії інформаційності (фірма-виробник, назва), органолептичні показники (колір, консистенція, смак, маса, стан, упаковка туби, запах), фізико-хімічні показники (водневий показник Ph, масова частка води, піноутворююча здатність, маса пасти в тубі, масова частка фториду.
Встановлено, що деякі зразки мають відхилення від вимог щодо маркування. Своєчасна правильно здійснена ідентифікаційна експертиза дасть змогу виявити та ліквідувати неякісні та невідповідні косметичні засоби на шляху до споживача.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 СВІТЛАНА СІРЕНКО, ІРИНА ВЛАСЕНКО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.