ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-333-2-31Ключові слова:
інформаційні технології, розвиток індивідуальної траєкторії, заклад освіти, індивідуальне навчання, навчально-освітній, навчальний процесАнотація
В роботі наведено характерні особливості при формуванні інформаційної технології розвитку індивідуального навчання, де описуються проблеми та вимоги, які впливають на впровадження в навчально-освітній процес. Метою даної роботи є визначення характерних особливостей при формуванні інформаційної технології розвитку для індивідуального навчання в закладах освіти, де описуються основні фактори та характеристики в навчально-освітніх процесах. З’ясовано, що формування інформаційної технології розвитку індивідуальної траєкторії забезпечується шістьма факторами (використання та обробка даних, адаптивність, інтерактивність, доступність, зворотній зв’язок, а також використання інструментів та ресурсів). Згідно з постановкою проблеми описано та проаналізовано проблеми таких аспектів, як обмежений доступ до технологій, недостатня підготовка та некомпетентність, фінансові обмеження, неоднорідність підходів та проблеми конфіденційності, що в сукупності доповнюють один одного й створюють інформаційну систему.