МОДЕЛІ ПОБУДОВИ КОМУНІКАЦІЙ В ЕЛЕКТРОННИХ СИСТЕМАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-347-1-44

Ключові слова:

система управління навчанням, інклюзивна освіта, електронна навчальна система, модель комунікацій, архітектура навчальної платформи

Анотація

У статті розглянуті проблеми побудови електронних навчальних систем (ЕНС) для інклюзивних форм освіти з урахуванням особливих потреб осіб і траєкторій їх навчання. Електронні системи навчання (e-Learning) повинні забезпечувати не лише доступ до навчальних матеріалів, але й підтримувати активну взаємодію між студентами, викладачами та адміністраторами. Розглянуто взаємодія осіб з ЕНС, алгоритми людино-машинної взаємодії для основних випадків інклюзії. Досліджено методи і підходи до створення ефективних інтерфейсів, які забезпечують рівний доступ до знань, підтримку, взаємодію з педагогами, та іншими учасниками навчального процесу.

Завантаження

Опубліковано

30.01.2025

Як цитувати

ПАЛАМАРЧУК, Є., ЧЕРЕШНЮК, О., & КОВАЛЕНКО, О. (2025). МОДЕЛІ ПОБУДОВИ КОМУНІКАЦІЙ В ЕЛЕКТРОННИХ СИСТЕМАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical Sciences, 347(1), 330-336. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-347-1-44