МОДЕЛІ ПОБУДОВИ КОМУНІКАЦІЙ В ЕЛЕКТРОННИХ СИСТЕМАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-347-1-44Ключові слова:
система управління навчанням, інклюзивна освіта, електронна навчальна система, модель комунікацій, архітектура навчальної платформиАнотація
У статті розглянуті проблеми побудови електронних навчальних систем (ЕНС) для інклюзивних форм освіти з урахуванням особливих потреб осіб і траєкторій їх навчання. Електронні системи навчання (e-Learning) повинні забезпечувати не лише доступ до навчальних матеріалів, але й підтримувати активну взаємодію між студентами, викладачами та адміністраторами. Розглянуто взаємодія осіб з ЕНС, алгоритми людино-машинної взаємодії для основних випадків інклюзії. Досліджено методи і підходи до створення ефективних інтерфейсів, які забезпечують рівний доступ до знань, підтримку, взаємодію з педагогами, та іншими учасниками навчального процесу.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 ЄВГЕН ПАЛАМАРЧУК, ОЛЕКСІЙ ЧЕРЕШНЮК, ОЛЕНА КОВАЛЕНКО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.