ОСОБЛИВОСТІ БАЗОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ МОДЕЛЮВАННЯ3D-ОБ’ЄКТІВ У SKETCHUP
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5732-2022-305-1-53-58Ключові слова:
SkenchUp, 3D-модель, тривимірна графіка, інструмент Push/Pull, візуалізаціяАнотація
В статті розглянуто і досліджується особливості використання базових інструментів для моделювання тривимірних об’єктів у програмі SketchUp. Описано основну властивість пакету - інструмент Push/Pull («Тягни/ Штовхай»), завдяки якому будь-яку площину можна «витягнути» в сторону, створивши по мірі її руху нові бокові стінки.
Розглянуто найпоширеніші на ринку програмні пакети для моделювання, проведено порівняння базових можливостей SketchUp та інших пакетів, виділено напрямок роботи з геометрією моделей. Описано основні інструменти для керування 3D-об’єктами у SketchUp, основи процесу візуалізації.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 В. МІХАЛЕВCЬКИЙ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.